doğa, kendine güveneni asla aldatmaz!

13 Eylül 2010 Pazartesi

bu kalp

Bu kalp ağırdır her zaman taşıyamazsın


Bu kalp anlatır her zaman anlayamazsın


Bu kalp ağlatır her zaman ağlayamazsın


Bu kalp anlatır hiç bir zaman duymazsın


Bu kalp ağırdır bu kalp


Bu kalp ağırdır bu kalp


Taşıyamazsın…






Bi mum bi tütsü kocaman karanlık birkaç sigara ve bu kalp. Bu geceki menü de bunlar var ve biliyorum mutlu olmaya yetmezler. Hatta mutsuzluğu derinden hissetmek için birebirdirler.


Aslında şarkı her şeyi anlatıyor üzerine yazılacak pek bir şey yok ama bugün yazmazsam normale dönemicem.


Bu kalp ağırdır her zaman taşıyamazsın. O kadar ağır ki ben artık taşıyamıyorum. Yükünden yoruldum. İçindekilerden, bana yaşattıklarından, önün gelene inanıp değer vermesinden sonra oturup arkalarından üzülmesinden yoruldum. Suratıma maskeler takıp hayatıma devam etmekten de yoruldum. Beni bu kadar yormuşken bu kalbi kimse taşıyamaz zaten.


Bu kalp anlatır her zaman anlayamazsın. Anlayamaz kimse. Anlamak istemezler çünkü. Herkes tutturmuş bir yol gidiyor. Kimse kimsenin umrunda değilken beni ya da benim kalbimi kim niye anlasın ki. Anlamasın. Ben anlatmayı bıraktım zaten. Ne de olsa anlatsam da değişen hiçbir şey olmuyor. İnsanlar yine düşünmek istediklerini düşünüp anlamak istediklerini anlıyorlar. Aferin herkese. Hep böyle devam edin. Evet aptalım ve sürekli düşünüyorum. Hiçbir zaman anlamak istediğimi anlayıp kenara çekilmiyorum. Empati yapıyorum. Karşımdakinin yerine geçiyorum bi de öyle düşünüyorum. Zorlamayın. Size benzemeyeceğim. Elimden geldiğince, gücüm yettiğince düşünücem. Çok üzülücem belki ama düşünmeye devam edicem. Sizden biri olmucam.


Bu kalp ağlatır her zaman ağlayamazsın. Kimsenin gücü yetmez bu kalp kadar ağlamaya. Ki kimse bilmez bu kalbin ne kadar ağladığını. Çünkü kimsenin omzu benim gözyaşlarımı hakketmiyor. Çoğunuz yoksunuz bile aslında. Öyle nefes alan, ben varım diye ortada dolaşanların çoğu yok. Durup düşündüğümde, uğrunda deli gibi fedakarlıklar yaptığım bi kaç kişi hariç kimse yok geride. Hepsi gitmiş. Hepsi kendine bi hayat kurmuş benim içinde olmadığım, olamayacağım. Hatta olmak bile istemeyeceğim.


Bu kalp anlatır hiçbir zaman duymazsın. Duymayın. Duymasın kimse. Duyurmaya çalışan biri de yok artık. Kısıldı sesim. Kendimle ve kendime kaldım. Bir çoğunuzun olmasından olmaması çok daha iyi zaten. Olmayın. Bırakın gidin gerçekten. İhtiyacım yok kimseye. Bu kalbi duymaya çalışmayan kimseye ihtiyacım yok. Gerçekten ben sizin beni duymadığınızı fark etmeden siz gidin lütfen. Bu daha az kırıcı olur.


Bu kalp ağırdır taşıyamazsın. Yol yakınken gidin. Bu kalp ağırdır ve taşıyamazsınız.




şarkımız da budur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails