doğa, kendine güveneni asla aldatmaz!

13 Eylül 2010 Pazartesi

bugünün özeti



-gözyaşının akmadığı ama akması için kendini zorladığın bi an oldu mu hiç?
*evet bugün oldu.

-geçmişini önüne alıp kendine ve etrafındakilere sövdün mü hiç?
*evet bugün sövdüm.

-'yalnızım ve hep yalnız kalıcam biliyorum' deyip yalnızlığından korktun mu hiç?
*evet bugün korktum.

-hissizleştiğini, içinin çekildiğini ellerinin uyuşmasıyla anladığın oldu mu hiç?
*evet bugün ellerim uyuştu.

-içkiye sığınmadan sadece düşünerek kendinden geçtin mi hiç?
*evet bugün sadece düşünerek kendimden geçtim.

-başkalarına benzemezsen daha çok yalnız kalacağına inandın mı hiç?
*evet bugün inandım.

-kimseye güvenemediğin için geçmişini suçladın mı hiç?
*evet bugün suçladım.

-yaşadıklarını düşündükçe 'çok safım güvenmesemde hala insanlara inanmaya çabalıyorum' dedin mi hiç?
*evet bugün dedim.

-insanların özellikle de erkeklerin ne kadar korkutucu olduklarını itiraf ettin mi kendine hiç?
*evet bugün itiraf ettim.

-paranoyak olduğunu fark edip ne yapacağını bilemez hale geldin mi hiç?
*evet bugün kendimi bilemez hale geldim.

-yukarıdaki soru ve cevapları okuyunca ne kadar sıradan bi gün geçirdiğini fark ettin mi hiç?
*evet bugün fark ettim.


***her günümün bu kadar güzel geçmesi dileğiyle (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails