doğa, kendine güveneni asla aldatmaz!

6 Eylül 2010 Pazartesi

konuş konuş

kendimi bildim bileli hep konuşulmuştur arkamdan. aferin size konuşun konuşun. neyse artık derdiniz bitiremediniz. şehri değiştirdim olmadı. hala kulağıma geliyor saçma salak söylenenler. ne geçiyor elinize acab gerçekten merak ediyorum. birilerini çekiştirmek ego tatmini gibi birşey midir ki? adım dışında hayatımdan bi haber bir sürü gerizekalı oturmuş vıd vıdı dedikodu yapıyor. hele ki o erkek müsfetteleri olmayanı olduran kendini millete bi bokmuş gibi göstermek için türlü yalanlar söyleyenlere ne demeli. konuştunuz da noldu? saçma salak eklemeler çıkartmalar yaptınız noldu? bi yeriniz göğe erdi mi? erdiyse ne mutlu size. ama söyliyim canlarım bana hiçbirşey olmadı. üzülmüyorum artık bu tür şeylere amaçlarınızdan biri de buysa. sadece sinirleniyorum hala bu kadar aptal insanların varlığını gördükçe.

2 yorum:

  1. birileri arkandan konuşuyorsa sen onlardan öndesin demektir. o yüzden bırak zırvalasınlar...

    YanıtlaSil
  2. aynen bebek. istedikleri kadar saçmalasınlar.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails