doğa, kendine güveneni asla aldatmaz!

15 Ekim 2010 Cuma

hastalık

dün planladığım gibi olmadı hiçbir şey. ne oturup birşeyler karalayabildim ne de sıcak şarap yapabildim :/ lanet hastalık sebebiyle sürekli baş ağrısıyla kıvrandım. ilaç aldığımı unutmuştum sıcak şarap hayalleri kurarken. düzenli antibiyotik içtiğim için yapamadım şarabımı. 
bugün büyük ihtimalle yine fırsatım olmucak. bi yarım saat sonra hazırlanıp çıkmam lazım. işe gidicem. hatta bu gece çalıştığım barda çilekeş konseri var. umarım kalabalık olmaz da konserden bende keyif alabilirim. bu hastalıkla nasıl keyif alıp nasıl çalışabilirim onu da bilmiyorum ama bakalım artık görücez. gece geç dönerim galiba ama erken gelicek olursam mutlaka yazacağım. içim daralmaya başladı artık. 


bugünkü şarkı çilekeş demişken çilekeşten gelsin o zaman!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails