doğa, kendine güveneni asla aldatmaz!

5 Ekim 2010 Salı

iyi miyim?

şu aralar sebebini bilmediğim aptal gerginlikler yaşıyorum. her an herkesten soyutlanmak üzere olduğum hissindeyim.duygusuzlaştım.  yıllar önce de olmuştu. bi anda hayatımdaki herkesten uzaklaşıp hepsine 'siktir git' demiştim. yine o durumlardayım. acaip paranoyak ve güvensiz hallerimden ben bile sıkıldım sanırım. 
hiçbir şey istediğim gibi gitmiyor. sürekli bi aksilik oluyor ve lanet olsun ki hep üst üste geliyor. zaten üst üste gelmediği olmadı hayatımda. 
bir şeyler bekliyorum bi o kadarda beklemiyorum aslında. hayatımda herşey değişsin isterken hiçbir şey de değişmesin istiyorum. 
bi zamanlar ayrılmak için elimin altına taşı koyamazken şimdi biriyle olmak için elimi taşın altında koyamayacağımı hissediyorum. yalnızlığına bu kadar çabuk mu alışıyor insan? hele yalnız kalmaktan yıllarca korktuktan aptalca ilişkilerini bile sürükledikten sonra bu kadar kolay mı? 
avazım çıktığı kadar bağırmak isterken şuan evde hiçbir ses olmadan bunları yazmam garip bence.
iyi değilim.


dayanamadım illa bi şarkı eklemek istedim.alakasız ama şarkı tadından yenmiyor.özellikle müziğii. bu aralar çok dinliyorum.


işte şarkımız bu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails