doğa, kendine güveneni asla aldatmaz!

14 Ekim 2010 Perşembe

offflu poffflu

günlerdir sürekli bişiler yazıp siliyorum.beynimde milyonlarca tilki dolanırken doğru düzgün bişiler olmayacaktı yazacaklarım. sanırım şimdide olmayacak.
çokk iyi şeyler oldu blog yazmadığım zamanlarda. çok güzel zamanlar geçirdim. yeni yeni tohumlar ektim. ama bugün acaip bi sıkıntı var içimde. 2 aydır hiç yalnız kalmamıştım ve şu önümüzdeki 3 gün yalnızım. sanırım bunun huzursuzluğu var içimde. bi de havalar çok kötü bunlar yetmezmiş gibi yataktan kalkamayacak kadar hastayım.hiç böyle olmamıştım. 
hastalık, havaların kötü olması, tohumu uzaktan sulamak zorunda olmam bi de üstüne yalnız kalınca iyice darlandım sanırım. şimdi kalkıp pc başından ödev yapıcam. düşünün o kadar sıkıldım. 


not: akşam planım güzel sayılır. sıcak şarap, blog, kuzum ve koalamla telefon konuşması. 




şarkımız:pearl jam-jeremy

2 yorum:

  1. şimdilerde boş gezenin boş kalfası olmayı isterdim. hem gelip bakardımki ben sana... burda da hava ..ok gibi blog evdeki tek tesellimm.. yazmaya devamm

    YanıtlaSil
  2. ya ne güzel olurdu gelebilsen yada ben gelsem. aynen. en güzel teselli zaten. devamm

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails